
Proxecto UNESCO HERITAGE
1º Guía, información e comercialización turísticas estiveron traballando no módulo de destinos turísticos na elaboración de pequenos vídeos que sintetizasen a esencia dos lugares patrimonio da humanidade.
Neste proxecto, en vez de ensinar-reter-repetir-examinar, procurouse que o obxetivo fose múltiple: procura de información, búsqueda de imaxes, escolla, aplicación, redacción do texto, gravación do podcast, rectificación, e finalmente ensamblar e empaquetar o que para o 98% era o primeiro video que facían.
Estes son os resultados de UNESCO HERITAGE, no que aula foi como un laboratorio no que cada persoa amosou o seu talento, compartindo a experiencia con todos os compañeiros nunha modalidade na que prima a construcción do coñecemento aprendendo en rede, de xeito colaborativo, no que o alumnado é parte activa do currículo, creando a súa propia aprendizaxe e favorecendo as tarefas integradas.

Esta auto regulación da súa formación convidou a aprender-reflexionar-innovar e producir dixitalmente, dunha maneira axil e atractiva, de tal maneira que o alumnado pasa a ser activo investigador en temas dos que prácticamente non ten coñecementos previos.
Quedades convidados a viaxar durante un par de minutos a estes tesouros en diferentes recunchos da terra.
![]() |
Templos de Khajuraho Noemí Figueira | ![]() |
Fiordos noruegos Araceli Alfonso |
Paisaje cafetero Cristian Castillo | ![]() |
Adriana Mangano |
![]() |
![]() |
La Grand Place Alba Vallejo | ![]() |
Taj Mahal Iria Botana |
Mariposa monarca Iria Pesado | ![]() |
Javier Martínez |
![]() |
![]() |
Anfiteatro del Jem Laura Alonso | ![]() |
Derinkuyu Andrea Alfonso |
Jardines colgantes de Babilonia Sara Sartier | ![]() |
Lucía Rodas |
![]() |
![]() |
Monte Rushmore Francisco Ventoso | ![]() |
Parque Canaima César Costero |
Palacio Westminster Sofía Álvarez | ![]() |
Adrián Ruibal |
![]() |
![]() |
Troya Christian Blanco | ![]() |
Hipogeo Hal Saflieni Tania Canto |
Ghadames Lidia Fernández | ![]() |
Carolina Cerviño |
![]() |