Proxecto UNESCO HERITAGE
1º Guía, información e comercialización turísticas estiveron traballando no módulo de destinos turísticos na elaboración de pequenos vídeos que sintetizasen a esencia dos lugares patrimonio da humanidade.
Neste proxecto, en vez de ensinar-reter-repetir-examinar, procurouse que o obxetivo fose múltiple: procura de información, búsqueda de imaxes, escolla, aplicación, redacción do texto, gravación do podcast, rectificación, e finalmente ensamblar e empaquetar o que para o 98% era o primeiro video que facían.
Estes son os resultados de UNESCO HERITAGE, no que aula foi como un laboratorio no que cada persoa amosou o seu talento, compartindo a experiencia con todos os compañeiros nunha modalidade na que prima a construcción do coñecemento aprendendo en rede, de xeito colaborativo, no que o alumnado é parte activa do currículo, creando a súa propia aprendizaxe e favorecendo as tarefas integradas.
Esta auto regulación da súa formación convidou a aprender-reflexionar-innovar e producir dixitalmente, dunha maneira axil e atractiva, de tal maneira que o alumnado pasa a ser activo investigador en temas dos que prácticamente non ten coñecementos previos.
Quedades convidados a viaxar durante un par de minutos a estes tesouros en diferentes recunchos da terra.
Templos de Khajuraho Noemí Figueira | Fiordos noruegos Araceli Alfonso | ||
Paisaje cafetero Cristian Castillo |
Adriana Mangano |
||
La Grand Place Alba Vallejo | Taj Mahal Iria Botana | ||
Mariposa monarca Iria Pesado |
Javier Martínez |
||
Anfiteatro del Jem Laura Alonso | Derinkuyu Andrea Alfonso | ||
Jardines colgantes de Babilonia Sara Sartier |
Lucía Rodas |
||
Monte Rushmore Francisco Ventoso | Parque Canaima César Costero | ||
Palacio Westminster Sofía Álvarez |
Adrián Ruibal |
||
Troya Christian Blanco | Hipogeo Hal Saflieni Tania Canto | ||
Ghadames Lidia Fernández |
Carolina Cerviño |
||